?

Log in

The Shit Hath Hiteth the Fan...

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Friday, November 18th, 2005
5:47 pm - pictures from the okgo show
So there's a lot of them... and they're mostly of Damian and Rusty, cuz I was on that side of the stage... I tried to get some Dan and Tim, but they didn't turn out too great.

pictures!Collapse )

current mood: full

(4 comments | comment on this)

Thursday, June 2nd, 2005
8:02 pm - pictures from the concert
okgoCollapse )

kaiser chiefsCollapse )

current mood: bored

(2 comments | comment on this)

Friday, February 27th, 2004
10:07 pm - :(
Sorry guys, this journal is officially......

FRIENDS ONLY

(lol I don't know how to make some nifty banner or make the font bigger so I'll just say that.)

All my friends who are on my list will stay there, and if you'd like to be added, just leave me a note and let me know who you are.

Thanks guys, it was just something I needed to do. :) I love you all!!!

~Michele~

current mood: happy

(6 comments | comment on this)

4:10 pm - *sigh of relief*
The phrase "Thank God It's Friday" has never held more significance than right now.

I am so incredibly glad it's the weekend. This has been the looongest week eevvveerrrr. But now it's Friday...

Hmm... a week ago I was sitting here thinking "Oh my god only 2 hours and 15 minutes left!" Now I'm sitting here thinking "Oh my god... 2 weeks, 2 hours and 15 minutes left. (roughly)." Well anyways. So tonight, I leave in like 40 minutes to go to Lion's Tap with Kristin, Kim and Laura, then we're pretty much going straight to Lack o' Talent, and I'll be back around 8:30ish... just in case anyone would want to, y'know, talk to me or anything. :D

It'll be a pretty dull weekend though. Pretty much the only things I'm looking forward to are on Sunday... seeing Passion with mom and dad and talking to a certain college boy :P

Well I suppose I should start getting ready... byyyeeee

current mood: relieved

(1 comment | comment on this)

Thursday, February 26th, 2004
5:44 pm - yeah baby
First of all...

HAPPY BIRTHDAY NIKKA AND ALEX!!!!

Sorry I didn't say it sooner :P You guys are so old!! haha, just kidding!!! :)

So today, while I was volunteering... Okay so I help the kids with this little thing... every week they get a math problem like "how many wolverines can fit on the mackinack bridge?" and then they research how big wolverines are, how big the bridge is, etc. What I do, is I help them type up their answers, how they got to their answers, etc. So today I was helping these boys type up their answers and all I was doing was typing what they told me to. Well they missed a step, and the kid who found their mistake looks at me and says "You forgot that!" I was like, well geez, soorrrryyyy. lol. But Mrs. Knaeble gave me and Kristin Caribou gift cards for helping, so it's all good :) (I had a turtle mocha, can ya tell? haha)

So tomorrow I think Kristin and I are going to Lion's Tap for dinner before Lack o' Talent. mmmm Lion's Tap. We started talking about it and now I have such a craving for a cheeseburger and onion rings. mmmmmmmmm.

Oh yeah, so, 10/20 on my math quiz. Whooo color me proud. *rolls eyes* I hate math soo incredibly much. At least in algebra 2 I still hated it, but I got it eventually. I don't get this stuff, and the fact that I don't NEED this class just fuels the fire.

Ooh, gotta say something about Brian now... 15 days left!! That's like, two weeks. Whoo. As Brian said... "I remember back when we still had three weeks to go...." lol. Oh god today during Spanish Tara was soo horrible. (I know she'll read this and I don't care, she knows she's horrible. :P) A girl who happened to be in my Spanish class last quarter knew about my blind date so she asked me how it went and Tara just jumped at the opportunity. "Oh it went so well and they went out again and Michele, tell her what happened!" Good lord. She's so proud of herself. (And yes I know that's my fault Brian so shut up. :P lol jk.)

Okay well I've got two and a half math assignments, better get started on those...

current mood: hungry

(2 comments | comment on this)

Wednesday, February 25th, 2004
10:57 pm - No, how's YOUR front lookin'?
Whooo man I can't believe it's only Wednesday. This week is lasting freaking forever. Only two more days left til the weekend though, thank goodness.

Okay so everyone wanna hear how coordinated I am? This morning when I was getting into Tara's car, the door hit the right side of my head and knocked the left side into the door frame, so my eyebrow swelled up nice and big, like someone punched me. lol. Hopefully it doesn't bruise, that'll be even worse.

Tonight at work I was standing between Jared and John and Jared randomly goes "Group hug!" and squeezes me between him and John. I was like, auuuggghhh, help me! lol. Silly officemax boys.

I hate this chair. I lean back in it so much that it's at like a... I don't know, like a 110 degree angle backwards. It's bad, let's just say that. (Math is not my strong point.)

Mmkay yeah that's enough.

Wait! No! Need more? Okay!

Brian = too cute for his own good.

That's all.

Oh yeah, and the Weakerthans's "This is a Fire Door Never Leave Open" rocks.

current mood: horny

(comment on this)

Tuesday, February 24th, 2004
8:35 pm - blaaah
Hmm I feel like making a long, pointless, boring entry about absolutely nothing just cuz I have nothing else to do.

Fun!!

Okay, first of all...

deathduck2: i'm sorry, i'm not going to risk federal pound-me-in-the-ass prison for one little sex tape with an underage girl

Ahahahahhahahahahahahahaha that was funny.

As well as...

(I'm going to embarass him here, muahahaha...)

deathduck2: i just want to make you happy

deathduck2: i'm thinking of something awfully cute to say to just make you say awwwwwwwww and be happy

hehe how cute is he!??! Okay I'm done ,I promise.

Okay other than that... I hate math. I hate it. I just spent an hour and a half working on my assignment and I couldn't even finish half of the problems cuz I couldn't get the stupid factoring synthetic division piece of shit thing to work. Arrgh. I hate math soooo so so so so so much.

Moving on to more pleasant things.... only 17 days left. Yaaaayy!! I'm so excited. It's gonna be a week of nonstop fun.

Hmm what else is going on? So tomorrow I'm working, like always, although starting in a few weeks I won't have to anymore. Thursday is volunteering, Friday is the Lack of Talent show for Wind Ensemble, yaaay!! Then Saturday, more work, and baby-sitting, which is good cuz I need money badly. Next week, no school on Thursday and Friday!! That will rock. After that, badminton starts and it's only a week until Brian comes. :D

Man. Those McDonald's commercials are annoying as hell.

Hmmm. I still haven't seen Friends and the Apprentice from last Thursday. Argh.

I'm hungry. Think that was enough rambling? Yeah, I'd say so.

current mood: frustrated

(1 comment | comment on this)

Monday, February 23rd, 2004
4:24 pm - "Somebody's got a case of the Mondays..."
crystal heart
Heart of Crystal


What is Your Heart REALLY Made of?
brought to you by Quizilla

Well today was fun. I think I told the story of Friday night about forty bajillion times... :) Unfortunately I caved and told Tara like half an hour into Spanish... hahaha she was so funny. She was so happy it was hilarious. (Teresa, tu estas la primera de mi lista de "Te Amo", solamente porque me introdujiste a mi "amigo especial." hehehe) Anyways.

Wow three weeks is even longer now... :( Well I mean luckily badminton starts in two weeks, which will give me something to do after school. And this week is the last week that I'll work Wednesdays... hopefully. lol. If it is, next week I'll be able to just chill at home, that'll be nice.

Hmm I should probably practice for my clarinet lesson. Wonder why I don't want to... lol.

EDIT:

deathduck2: we need to exchange thinly-veiled sexual innuendo for at least the next half-hour still

deathduck2: the phrase 'sexual innuendo' is in itself sexual innuendo

deathduck2: if you say it right it's 'sexual in yo end, ho'

...oh god three weeks is too long.

current mood: happy

(comment on this)

Sunday, February 22nd, 2004
11:04 pm - *shakes fist*
I'm going to cry. Is that what you want, Computer? Bane of my existence?

It's only 11!!! I'm not tired yet!! That's a good hour I could use to talk to Brian, amongst others, and yet, you torment me.

Auuuuggghhhhh.

I guess I'll try AIM again in a few...

*sob* my life is trash.

current mood: angry

(comment on this)

2:01 pm - hmm, Sunday afternoon, I think I'll make a pointless LJ entry...
Hey lookie, a surveyCollapse )

Okay so I don't want to do my homework. lol, what else is new?

Man. I looked forward to Friday for so long and the next thing I know, the weekend is over. :( Well, only 3 more weeks to wait...

Ha. Who am I kidding? Three weeks is a long time...

Yeah, yeah, homework, I know, I'm going...

current mood: bored

(comment on this)

Saturday, February 21st, 2004
9:56 pm - craziness
Okay so I just got back from babysitting, right? And they got this brand new big screen TV downstairs with these awesome comfy couches, so I was sitting down there watching "Till Death Due us Part: Carmen and Dave." I watched the first like minute of one episode, where they were trying to decide on their wedding song. And maybe I'm crazy, but dude... they were so cute together.

Okay let me explain that.

I'm well aware that it's Carmen Electra, Hollywood's source of STDs, and Dave Navarro with so many piercings you wonder if he has tetnus, but they were cute together. They were both dressed in sweats, laying around together, just talking. And it was cute.

I think I'm going crazy.

Anyways. It's only 10. I feel like I should be somewhere, not sitting around here like a schmuck. *sigh* A typical Saturday night for Michele.

Oh, right, last night? Went well. And that's all I'm going to say. teehee. If you wanna know more ask me, maybe I'll tell ya, if you're cool enough. Hahaha.

current mood: optimistic

(1 comment | comment on this)

Friday, February 20th, 2004
6:22 pm - aaaahhhhhhh
wow. It's 6:22. I can't believe it's actually here. I'm so excited I think I'm gonna jump out of my skin.

lol I am such a dork.

Just a matter of time now... I'm all ready... his secret gift is in my purse, along with my hefty 6 bucks to spend tonight... brushed my hair and my teeth, I'm set to go, dude. lol.

Wow I'm typing abnormally fast.

I'm thirsty.

Is it hot in here or is it just me?

Okay sorry. I'm off to go be nervous/excited elsewhere...

current mood: ecstatic

(2 comments | comment on this)

Thursday, February 19th, 2004
4:25 pm - whooooo
Wow, I can't believe Thursday is over already. (pretty much.) I've been waiting for Friday for so long that it seems unreal that it's actually tomorrow. At this time tomorrow I'll have less than two hours left. wow.

Okay well anyways.

Me Rambling about SchoolCollapse )

Whoo that was long, but I wanted to get that out. Ugh I have an orchestra concert tonight, I don't wanna go. I have to tape Friends... well at least it'll make the evening go by quickly, hehe. I can guarantee that I will be happy all day tomorrow. haha. Okay that's enough, I promise I'll stop talking about it.

Happy Thursday everyone!

current mood: cheerful

(1 comment | comment on this)

Wednesday, February 18th, 2004
7:51 am - blaaaah
Today has got to be better than yesterday. It just has to.

Well since everyone else is talking about One Tree Hill... I feel bad cuz Brooke is like, actually becoming a real person now, but Peyton and Lucas are just too cute together. And I'm sorry, but Haley and what's-his-name (I can't remember all of a sudden) I love them together. They'd better not break up.

omg, there's a picture of Orlando Bloom in this library. How did I not notice that before? He's got his sexy hair and everything. whoooo boy.

Is it Friday yet? No? ...dammit.

current mood: groggy

(comment on this)

Monday, February 16th, 2004
4:14 pm - blaaah
Well, the good news, the party last night was really really fun.

The bad news is that now I'm sick... :( My mom gave me her sore throat/cough... hopefully it goes away soon, cuz I don't want to be sick on Friday, that would suck.

Went shopping today, got new jeans, a new tank top and a new sweatshirt, woohoo. Haha then Mom and I went grocery shopping and I convinced her to buy a few things... hehe.

God my LJ is boring as hell.

Oh, Molly called me, finally. (she actually called me before we went to Khan's.) She said that she was really sorry, she just had been feeling really stressed and not herself lately, and it was in no way my fault and she was sorry for making me feel like it was. So all is well there.

Alright time to end this painfully boring entry.

current mood: sick

(comment on this)

Sunday, February 15th, 2004
6:46 pm - speed-update-girl!!!
haha. okay so I've got a few minutes til I head off to Laura's 18th birthday party, so I thought hey, why not make an LJ entry? Mmmhmmm.

I can't wait for Friday. This week *needs* to fly by.

So I'm sleeping over at Laura's tonight and then my mom is picking me up straight from there to go shopping for new pants, thank god! Then I need to finish my homework tomorrow (didn't finish today, fell asleep instead, shhh don't tell her!) and clarinet lesson.

But then, when tomorrow's over, it'll be Tuesday already!!

This week will go by fast. I can feel it. It *has* to go by fast. teehee.

Time's up!

current mood: energetic

(comment on this)

1:00 am - hehehehehe
What a great... Saturday. lol. (Valentine's Day is next Friday, remember.) Wow, only five days left. I can't believe it, it's going to be so much fun.

So today. Work actually went by pretty fast, Khan's was eeexcellent. Then, after stopping for some Ben and Jerry's, we all came back to my house (empty house, my parents won't be back til tomorrow) and watched Robin Williams Live on Broadway, which is funny as hell. Then Brian called me (hehehe) and we talked for two hours, until his phone card ran out. That was definitely fun. The only problem is that now that I've talked to him on the phone, talking to him online won't be the same. :( But that's okay, we'll figure something out.

This "Saturday" went alot better than last year's "Saturday." Well, I mean, that's my opinion now anyways.

I'm actually getting kinda creeped out being alone in my house tonight... I already made sure everything was locked up and everything, but... tonight, twice I heard loud bangs outside my house somewhere, once while I was on the phone with Brian and another like, half an hour ago. Kinda freaked me out. (I have scenes from "The Shining" running thru my head now, lol)

Ack, five more days! I can't get over that. I feel like I've been waiting forever...

current mood: flirty

(comment on this)

Friday, February 13th, 2004
7:56 pm - hmmmm
Music Survey stolen from AlexCollapse )

Whoo that was fun. Probably more fun for me to make than it was for you guys to read. haha.

Anyways. Today was really fun. I'm soo glad it's Friday. One week left!!! Oh, and btw, just an fyi for everyone, tomorrow is not Valentine's Day. Valentine's Day is next Friday.

Just so you know.

hehe.

Anywho. I went shopping with Kristin after school for Laura's birthday gift. I ended up getting her a wallet with an L on it that I'll give to her at her party, and then I bought this cool little notebook and I'm gonna have all her friends write messages to her for her birthday. Neat idea, huh? To think, Kristin almost stole it!! hehe.

So then we were in Barnes and Noble and I wanted to figure out which Beatles CD "Michelle" was on (it's Rubber Soul) so I was flipping through all the Beatles CDs on the little listening station thing... anyways, I realized how truly amazing they were (just all of a sudden, haha) and now I really want some of their CD's.

I wrote Molly a note today. I told her to call me. She hasn't yet, as far as I know.

Ha I just got back from sledding with my neighbors, they're so cute.

Alright enough babbling. Happy Friday!!

current mood: cheerful

(comment on this)

Tuesday, February 10th, 2004
8:38 pm - hmmm...
Well. This quarter isn't as hard as I thought it was going to be. So far I've gotten most all of my homework done. A few rough spots (namely, the 4/13 on my first Beowulf quiz, teehee) but other than that, not bad at all.

This is week is going by so slowly. (It's only Tuesday?!) But that's probably just because I kept saying that it was going to go by slowly. But hey, I found out that I don't have school on Monday, so I have a 3-day weekend to look forward too! Woohoo!

Mmmm I'm tired. I've been up too late. (I keep saying that but I doubt it's going to change anything, hehe)

Well I'm off to straighten my hair!

current mood: accomplished

(comment on this)

Monday, February 9th, 2004
4:30 pm - an interesting turn of events
Today, Eden Prairie High School had its first ever school-wide "Celebration." Mr. Grant, the activities director, wanted to find a way to unify our huge school, because people don't go to the pep fests.

Let's just say it was the cheesiest thing EVER and leave it at that.

Anyways. Today I found out something very interesting. Tara had gone out for pie with Dorian, because she had no other choice. (long story) I'd been kind of perterbed at first, but whatever. So today we talked about it before Spanish.

It turns out, she mentioned that she had set me up with Brian to him, and he had actually said that he's happy for me and he wants me to find someone and be happy. He said that we'd broken up because we were "different"-okay, ignoring the fact that we broke up because he said that he is his own number one priority and he refused to do anything that didn't make him happy even if it made me happy. I suppose you could call that a difference, yeah.

I don't know. Part of me wonders if I'm being too hard on him. But don't confuse this with liking him again or wanting to get back together, b/c ICK, NO. I'm just thinking that maybe it's wrong of me to want to see his heart broken. (He told Tara, btw, that he'd been flirting with like 4 different girls before, never really involved with any of them, and he had lost all of them. hehe. wait, am I NOT supposed to be happy about that?) Anyways. I don't know what to do. Should I be friends with him again? Should I even bother? Should I just leave things the way they are? But it's so awkward the way it is... god every time I see him I think, I went out with him? It seems soooo long ago... I suppose that's a sign that I've long since moved on, which is a good thing.

I just don't know anymore.

BTW, Erin, I gave Josiah his valentine today. He laughed. He's funny. He's going to Josh Groban concert tonight... I'm so jealous.

Well. I've gotta go read Beowulf for awhile... Have a nice evening everyone!

current mood: thoughtful

(2 comments | comment on this)

> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com